assalamualaikum ..

SELAMAT DATANG KE BLOG FANA . SORY IF TA BEST .


nie aku yang ta bape nak comel


Friday 3 August 2012

semakin hari semakin rindu aku dekat dia . setiap malam aku menangis sebab rindukan dye . biy sumpa aku sayang kau gile-2 . kau first boy yang buad aku macam nie . aku harap relay kite kekal oukey . biy jangan curang-2 ye kad sane :) aku kad sini pon ta curang-2 . biy cepat-2 la cari fon . susah woo nak mesej . beby ta de fon lebih . kalau ade beby bagi . tiap malam aku tengok cincin yang dye bagi kat aku . dua , tiga hari nie aku asyik menung je . mane tak nyer ta jumpe dye da bape hari . hari tu jumpe kjp je . biy , aku nk jumpe kau lagi larh >.< aku ta bole pegi sane . sebab aku ta de trasport :( kau je larh yang bole dtg sini :) 

oukey larh . tu je yang boleh aku story . air mate rindu sudah mengalir :'(

No comments:

Post a Comment